dinsdag 5 april 2011

Montreal


Ik ben net terug uit Montreal, na Toronto de grootste stad van Cananda. Ik zou hier maar een dag blijven, maar de vlucht werd onverwachts geannuleerd waardoor ik een dag extra had. Dat vond ik niet erg nu had ik des te meer tijd om Montreal te verkennen.
De stad zelf is heel contrastrijk door de combinatie van oude en moderne gebouwen. Qua winkelen is China Town erg verrassend. Het is een klein buurtje, maar de moeite waard. Hier vind je in winkeltjes die op het eerste gezicht heel klein en nietszeggend lijken de leukst spullen en niet duur.
Ook is er een hele leuke hippiebuurt met ontzettend veel gekke en originele winkels en niet te vergeten heel veel terrasjes. Met de metro uitstappen bij halte Mont-Royal dan sta je midden in deze creatieve wijk.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten