zaterdag 23 april 2011




Bangkok


Deze keer bezocht ik Bangkok, de hoofdstad en tevens grootste stad van Thailand. Het is een hele drukke stad, maar desondanks heerst er toch een relaxte sfeer. Je kan bijna overal per boot naar toe en dat met het altijd zonnige weer van Bangkok vind ik geen straf!
Wat mij opvalt tijdens de twee dagen dat ik hier rondloop is de leuke mix van kleuren, materialen en sferen. Ik heb dan ook een tweedeling gemaakt in mijn foto's. 
Aan de ene kant het lokale gevoel van de vele fruitstalletjes en hun prachtige opvallende kleuren en oude vergane muren met hun tekeningen, juist door het verval extra mooi. En aan de andere kant zag ik juist natuurlijke en stoere materialen. Vele soorten porselein met subtiele kleuren en details, handgemaakte spullen en mooie basics met een eigen twist. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten