woensdag 30 mei 2012

Havana


Deze keer ben ik naar Cuba naar de stad Havana geweest. Wat een prachtige stad, zoveel indrukwekkende en mooi gedecoreerde gebouwen zie je maar weinig. Helaas is alles zwaar verwaarloosd waardoor het soms echt op instorten staat. Aan de ene kant zonde, maar aan de andere kant vind ik die oude verweerde materialen prachtig om te zien en om te fotograferen.


In bovenstaande auto ( een Chevrolet) rond gereden door Havana wat een beleving.



Overal kon je oude foto's kopen van Che, Fidel, maar ook afbeeldingen zoals hier onder.



Ik was geloof ik nogal onder de indruk van de mevrouw die voorbij kwam....





Spelende kinderen op een van de vele prachtige pleinen die er zijn in Havana. Deze pleinen zijn de toeristische trekpleisters en hier zijn de gebouwen ook een stuk beter onderhouden.








Hieronder een prachtig oud pand, maar vervallen. De was steekt er prachtig tegen af.








Er rijden ontzettend veel leuke en bijzondere auto's rond in Havana, het is net een decor waarin je wandelt. Ik heb vooral genoten van het de mooie combinaties van kleuren die ik overal om me heen zag, zo inspirerend.









1 opmerking: