dinsdag 20 maart 2012

Reizen als inspiratie deel 2 India, Delhi

Hierbij nogmaals een inspiratie op het gebied van kleuren, prints en sfeer naar aanleiding van mijn reisfoto's.  Wat zijn de hoofdpunten die ik uit deze foto's heb gepakt: -Strepen -Bloemen -Pauwenveren. Daarnaast zijn mijn hoofdkleuren -Rood -Groen -Blauw in verschillende tinten met -Oranje als accent. Om het fris te houden kan je er voor kiezen om hierbij een wittint als basis te nemen, maar als je voor een volle donkere kleur gaat bv warm grijs dan krijgt het een hele ander gevoel, veel warmer en meer uitgesproken. Gewaagd, maar wel heel mooi!




3 opmerkingen:

  1. Hi Silke ik vond toevallig de naam van je blog in het At Home tijdschrift; wat een geweldige & kleurige foto's maak je. Super veel inspiratie!
    Heb een linkje naar je blog geplaatst op mijn eigen blog; hoop dat je 't leuk vindt. Grt, Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk al die foto's van (verre) landen. Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto,s en al die kleuren ,prachtig
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen