dinsdag 29 maart 2011

Stockholm


Stockholm, ik wilde er al zo lang heen en het liefst samen met mijn moeder. Als kind was ik samen met mijn moeder verzot op alle mogelijke Zweedse series van Astrid Lindgren zoals o.a. Pipi Langkous en de Kinderen van de Bolderburen. Dus museum Junibacken, waar dit allemaal te bewonderen is, mogen we niet missen. Maar we gaan natuurlijk niet alleen voor jeugdsentiment, maar ook zeker om te shoppen en ik moet zeggen, Stockholm is met stip mijn favoriet!
Op het gebied van wonen heerst er in Stockholm een modern en eigentijds gevoel. Aan de ene kant zie je heel sterk een mooie eenvoudige basis, die door zijn eenvoud ontzettend sterk is en aan de andere kant zie je humor, creativiteit en originaliteit.
De producten zijn kwalitatief goed, spannend en creatief. In Stockholm wordt duidelijk dat eigentijds en stijlvol design geen vermogen hoeft te kosten.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten